طراحی روف گاردن با فضای سرپوشیده
نوشته شده توسط : Korosh

طراحی روف گاردن با فضای سرپوشیده

روف گاردن با فضای سرپوشیده این امکان را به شما می دهد تا از این مکان در مواقع مختلفی مانند روز های آفتابی یا بارانی نیز بتوانید استفاده کنید.

مزیت های روف گاردن با فضای سرپوشیده

طراحی روف گاردن با فضای سرپوشیده، می تواند برای روزهای گرم تابستان بسیار مفید باشد. اگر می‌ خواهید یک بام باغ یا روف گاردن در خانه خود داشته باشید؛ قبل از هر کاری باید طراحی آن را به دست متخصصان با تجربه بسپارید. روف گاردن یا بام باغ می تواند از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد. همه یا قسمتی از روف گاردن، می تواند به طور کامل سر پوشیده باشد. مسقف بودن روف گاردن، مزیت های مختلفی دارد. از جمله مزیت های سرپوشیده بودن بام باغ ها این است که گرما و نور آفتاب، باد، باران و گرد و خاک شما را اذیت نمی کند.

طراحی و اجرای روف گاردن

برای داشتن یک روف گاردن با فضای سرپوشیده باید مصالح مناسبی را انتخاب کرد. شاید یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای مسقف کردن فضا، استفاده از شیشه باشد. برای این کار باید از شیشه های مخصوص استفاده کرد. شیشه این امکان را می دهد تا با وجود سرپوشیده بودن، بتوانید فضای بیرون را مشاهده کنید. علاوه بر شیشه می‌ توان از متریال دیگری مانند چوب یا چوب پلاست برای مسقف کردن فضا استفاده کرد. همچنین این امکان وجود دارد به جای فضای سرپوشیده دائمی از سقف متحرک برای روف گاردن استفاده کرد.

خرید ماسه

فروش کود

اجرای برکه





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: